Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magda
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:48, 06 Lut 2017 Temat postu: Sprawozdania o pomocy publicznej w rolnictwie |
|
|
Mam pytanie odnośnie nowego rozporządzenia w sprawie sprawozdań o pomocy publicznej w rolnictwie: rozporządzenie z dnia 5 stycznia 2017 r.
w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie
oraz informacji o nieudzieleniu takiej pomocy.
Czy ja dobrze rozumiem, że zmienił się wzór sprawozdań o pomocy de minimis w rolnictwie tych, które sporządza się do 20 każdego miesiąca, a od przyszłego roku także sprawozdanie o pomocy innej niz de minimis (akcyza) trzeba będzie składać na tym samym wzorze w ciagu 30 dni od końca miesiąca w którym udzielono pomocy, a nie jak dotychczas do końca marca za cały rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
JolaK
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:34, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odnośnie naniesienia do programu sprawozdawczego Ministerstwa Rolnictwa udzielonej pomocy de minimis w rolnictwie z tytułu zakupu gruntów. Robie to po raz pierwszy w tym roku i mam problem- naniosłam żadane dane podstawe prawną, klasę PKD, wartość nominalną pomocy, intensywnośc pomocy- nic nie dało się tam wpisać. Zapisałam to i teraz nie wiem, czy to traktor=wać jako sprawozdanie??? Może mi ktoś podpowiedzieć jak prawidłowo powinnam nanieśc to sprawozdanie????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
magda
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:04, 13 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem w czym problem. Jeżeli wypełni się wszystkie pola (intensywności nie trzeba no bo nie ma) i zapisze sprawozdanie to ono już jest w systemie. Można je wydrukować, można też korygowac bez konieczności proszenia ministerstwo o odblokowanie, tak jak było to w sprawozdaniach za 2016 r. Technicznie wygląda to tak że wprowadzamy poszczególne decyzje (lista decyzji) które składają się na sprawozdanie za dany miesiąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JolaK
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:51, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ok dziękuję. Doniosłam te dane które program wymaga. Jako program pomocowy podałam 1408/2013. Przed zatwierdzeniem zrobiłam wydruk- sprawozdanie o udzielonej pomocy w rolnictwie lub ryboustwie( wersja robocza)- czyli dobre sprawozdanie w przypadku ulgi z tytułu zakupu gruntów- wczesniej nosiło nazwe sprawozdanie o udzielonej pomocy de minimis w rolnictwie . Prosze o ewentualne potwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
magda
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:59, 19 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Tak, teraz nanosi się na tym samym druku pomoc de minimis w rolnictiwe (a więc zwolnienia z tyt. nabycia, umorzenia, odroczenia) oraz pomoc de minimis w rybołówstwie a nawet zwrot podatku akcyzowego - na wszystko jest ten sam druk. Wydrukowac można na każdym etapie, nie tylko wersję roboczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JolaK
Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:14, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo za pomoc, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|